Data dodania
Kategorie aktualności

Zakład Marketingu, Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo hr excellence in research, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.


  1. Wymagania stawiane kandydatowi:

  • Ukończone studia magisterskie z zakresu zarządzania, marketingu lub kierunków pokrewnych;
  • Zainteresowania badawcze koncentrujące się wokół problematyki marketingu;   
  • Umiejętności związane z obszarem marketingu cyfrowego (podstawy tworzenia stron internetowych, social media marketing);
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie w związku koniecznością prowadzenia zajęć w obu językach;
  • Umiejętności pracy w zespole;
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, członkostwo w studenckich kołach naukowych oraz publikacje naukowe.

  1. Warunki pracy:

Oferta pracy dotyczy stanowiska w Zakładzie Marketingu w Instytucie Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju na Wydziale Organizacji i Zarządzania PŁ. Pełen etat. Rozpoczęcie pracy przewidujemy na październik 2025 r.


  1. Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:

Osoba zatrudniona na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Marketingu zobowiązana będzie do prowadzenia badań naukowych w zadeklarowanym obszarze, prezentowania ich, publikowania wyników oraz prowadzenia bieżącej sprawozdawczości w tym zakresie wynikającej z przepisów obowiązujących na uczelni.

W zakres zadań wchodzi również prowadzenie zajęć dydaktycznych, przygotowywanie materiałów oraz uczestnictwo w innych działaniach dydaktycznych wskazanych przez przełożonego lub wynikających z przepisów wewnętrznych

Do obowiązków pracownika wchodzą również  prace organizacyjne związane z bieżącą działalnością jednostki i wynikające z bezpośrednich decyzji przełożonego.


  1. Wykaz wymaganych dokumentów:

1)  podanie o zatrudnienie do JM Rektora PŁ;

2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Politechnice Łódzkiej, stanowiący załącznik
nr 1.1 do „
polityki otm-r – otwarty przejrzysty merytoryczny proces rekrutacji”;

3) klauzula o ochronie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1.2 do „polityki otm-r – otwarty przejrzysty merytoryczny proces rekrutacji”;

4) zgoda na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1.3 do „polityki otm-r – otwarty przejrzysty merytoryczny proces rekrutacji”;

5)  wykaz dorobku naukowego (publikacje, realizowane projekty badawcze);

6)  odpisy/kopie dyplomów;

7)  inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.


  1. Miejsce, forma i termin składania dokumentów:

 

Zgłoszenia przyjmowane będą do dnia 30.06.2025 w wersji elektronicznej na adres e-mail: deanmngmt@adm.p.lodz.pl

 

Osoby spełniające wymagania mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Informacje dotyczące ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej zostaną przesłane osobom ubiegającym się o zatrudnienie pocztą elektroniczną.


  1. Dane osoby do kontaktu:

W sprawach związanych z konkursem kontaktować się należy z panią Alicją Musiał-Paczkowską tel. 042 631 37 68.

Dokumenty oraz skany można przesyłać drogą elektroniczną na adres email: deanmngmt@adm.p.lodz.pl


  1. Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu:  lipiec 2025.