Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.
Miejsce pracy: Politechnika Łódzka
Wymiar etatu: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- planowanie i realizacja działań promujących ofertę edukacyjną uczelni wśród kandydatów na studia, analiza efektywności podejmowanych działań i raportowanie wyników;
- współtworzenie i wdrażanie kampanii rekrutacyjnych – online i offline;
- organizacja wydarzeń promocyjnych (np. dni otwarte, targi edukacyjne, spotkania z uczniami);
- przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych (teksty, prezentacje, ulotki, itp.);
- reprezentowanie uczelni podczas wydarzeń zewnętrznych;
- prowadzenie profili uczelni w mediach społecznościowych, tworzenie treści oraz moderowanie aktywności.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, komunikacja, PR, dziennikarstwo lub pokrewne),
- doświadczenie w pracy w obszarze promocji, marketingu lub PR (mile widziane w sektorze edukacji),
- umiejętność tworzenia angażujących treści promocyjnych,
- znajomość narzędzi marketingu internetowego i mediów społecznościowych,
- wysoka komunikatywność, kreatywność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy zespołowej i inicjatywa w działaniu,
- podstawowa znajomość zasad SEO i Google Analytics,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- możliwość rozwoju zawodowego i realizacji ciekawych projektów promocyjnych,
- pracę w zgranym i kreatywnym zespole,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinansowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- żłobek i przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej,
- lokalizację w centrum miasta z łatwym dojazdem i parkingiem.
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1.1),
- podpisaną klauzulę informacyjną dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej – załącznik nr 1.2,
- zgodę Kandydata na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO) – załącznik nr 1.3,
- kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej, wykształcenie, znajomość języka angielskiego, dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje.
Sposób i termin składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne będą przyjmowane do 15 sierpnia 2025 r. w Dziale Promocji PŁ, ul. ks. I. Skorupki 6/8, Łódź, (bud. B2, wozownia) oraz na adres e-mail: anna.boczkowska@p.lodz.pl podając w tytule wiadomości „Specjalista ds. promocji”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych z konkursem przez okres 30 dni od daty zakończenia konkursu.